Enkelt och effektivt.

Oavsett om du är ny på sökordsbaserade annonser eller en luttrad expert är det enkelt att lansera effektiva kampanjer med Google Ad Grants annonseringslösningar för ideella organisationer i alla former och storlekar.

Lösningar

Bara en Google-sökning bort.

Låt AdWords hjälpa din organisation att nå målet

AdWords sökordsbaserade annonser visas bredvid Googles sökresultat när människor söker efter ideella organisationer som din. Det innehåller även effektiva verktyg som gör att du kan skapa, rikta och optimera kampanjerna. På så sätt har du hela tiden kontroll över dina kampanjer.

Avancera till Grantspro

Ad Grants-teamet tar inte längre emot ansökningar till Grantspro. Besök hjälpcentret för Ad Grants om du vill veta mer om Grantspro-programmet.

Riktlinjer

Några saker att tänka på.

Det finns ett par saker du bör tänka på när du använder Google Ad Grants:

  • Dina annonser är helt textbaserade (inga videor eller bilder).
  • De visas bara nedanför annonser från betalande annonsörer på Googles sökresultatsidor.
  • Alla kampanjer måste vara sökordsinriktade.
  • Den högsta kostnaden per klick (CPC) är 2,00 USD.
  • Du får 10 000 USD (upp till 40 000 USD för Grantspro-deltagare) i gratis AdWords-annonsering per månad.