Hoppa direkt till innehållet
Kom igång

Performance Max-kampanjer

Dagens kunder har tillgång till ett ständigt växande utbud både online och offline. Maximera din räckvidd och nå ännu fler kunder, oavsett var de väljer att handla. Med Performance Max får annonsörerna tillgång till nya produkter, format och målgrupper på alla slags YouTube-kanaler, inklusive YouTube, Search och Discover.1

Kom igång

Det här kan du göra med Performance Max-kampanjer

Maximera räckvidden

Nå ut på Googles alla annonsutrymmen och format. Hitta nya kunder oavsett var och när de söker efter eller konsumerar innehåll.

Öka trafiken och försäljningen

Nå fler konverterande kunder på Google och öka din försäljning online, i butik eller tvärs flera kanaler.

Ta del av användbar information och trender

Få konkreta insikter för att förbättra kampanjresultaten och hitta nya och oväntade målgrupper som matchar dina mål.

Låt hundratals miljoner potentiella kunder se dina produkter genom en enda kampanj.

youtube-spelaren spelar upp video
produktinformation och läs mer-knapp läser sin favoritblogg eller nyhetsbrev
produktkortinformation vid betygssättning Google-sökning på telefon efter ”sneakers i närheten” Google-sökning på surfplatta efter ”sneakers i närheten”
Upptäck Upptäck
Gmail Gmail
Maps Maps
Företagsprofil Företagsprofil

Optimera för dina mål - online och i butik

Du kan nå dina kunder oavsett om de letar efter produkter som säljs i din butik eller online. Med Performance Max kan du mäta och optimera för mål relaterade till både online- och butiksförsäljning, som butiksbesök, samtal och klick för vägbeskrivningar.

Läs mer

Kom igång med en Performance Max-kampanj

Kom igång
Kvinnor som pratar om Performance Max

Vanliga frågor

  • 1 I Europa kan Performance Max-kampanjer användas tillsammans med alla produktjämförelsetjänster du använder. Annonserna visas på allmänna sökresultatsidor och på andra platser som används av produktjämförelsetjänsten.
  • 2 Källa: Google/Ipsos, global undersökning "How People Shop with YouTube”, juli 2018. Personer i åldrarna 18–64 år som är online minst en gång i månaden och som har köpt något under det senaste året (n=24 017), (3) YouTube-data, juni 2018