Håll utkik efter märket.

Google Partner-märket visar att specifika partner har klarat Googles certifieringsprov för Google Ads-produkter och förfogar över de senaste produktkunskaperna. De har med andra ord förtjänat märket.

Få den hjälp du behöver.

Google-partner kan specialisera sig på ett eller fler av följande Google Ads-produktområden:

  • Sökannonsering

    Dessa partner kan hjälpa dig att skapa och optimera annonser som visas i Google Sök. De kan också ge råd om sökordsstrategier och budgetplanering.
  • Mobilannonsering

    Partner som är certifierade i mobilannonsering kan hjälpa dig att nå potentiella kunder på mobila enheter med annonser baserade på text, bilder, videoklipp eller HTML5.
  • Videoannonsering

    Behöver du hjälp med att implementera och optimera videoannonskampanjer på YouTube? Då kan du ta hjälp av dessa partner.
  • Display-annonsering

    Dessa partner kan hjälpa dig att skapa lockande, visuella annonser som kan nå potentiella kunder på över två miljoner webbplatser och 650 000 appar.
  • Shopping-annonsering *

    Certifierade partner kan hjälpa dig att placera dina produkter på Google Sök, konfigurera ditt annonsutrymme i Merchant Center och skapa Google Shopping-kampanjer.
    * Provet i Shopping-annonsering är inte tillgängligt på alla språk. Du kan se vilka språk som är tillgängliga i vårt Hjälpcenter.
 
 
 

Är ert företag en reklambyrå? Gå med i Google Partners.

Ta reda på hur