Visa foton på dina produkter
Visa bilder på dina produkter och din butik för att sticka ut från mängden.
Erbjud dina kunder fler sätt att handla på
Visa om du erbjuder alternativ som hämtning utanför butik eller hemleverans.
Kommunicera med kunder
Ge personer som hittar dig online ett varmt välkomnande genom att publicera inlägg om kampanjer, nya produkter, kommande event och annat. Gör det möjligt för dem att kommunicera med dig via direktmeddelanden och recensioner.
Svar på dina frågor
Kan jag ange öppettider i min profil för särskilda tjänster?
Ja. Om ditt företag erbjuder specifika tjänster med olika tider (till exempel särskilda öppettider för riskgrupper, leverans eller avhämtning) kan du ange Fler öppettider i stället för särskilda öppettider.
Läs mer om hur du anger Fler öppettiderHur lägger jag till och redigerar mina företagsattribut för att visa tjänsterna jag erbjuder, som hemleverans eller avhämtning?
Använd attribut för att informera dina kunder om dina tjänster, som Servering eller Hämtning utanför. Du kan även ange säkerhetsåtgärder som ni vidtar, som Munskydd krävs, Personalens kroppstemperatur kontrolleras eller Ytor desinficeras mellan besök. Läs om hur du lägger till och redigerar dina företagsattribut." to "Använd attribut för att informera dina kunder om dina tjänster, som Servering eller Avhämtning. Läs om hur du lägger till och redigerar dina företagsattribut.
Läs mer om hur du redigerar attribut