Missydress Omdömen

99  Dålig
TrustScore 2 av 5

2,0

I kategorin Damklädesbutik

Skriv ett omdöme

Företagets aktiviteterSe alla

Omdömen2,0

Totalt 99


Sortera efter:


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Uruselt företag

Uruselt företag, mailat 3 gånger och frågat efter min beställning men inte kommit någonting verken bekräftelsemail eller svar!! 15000kr åt skogen

Upplevelsen ägde rum: 19 augusti 2021


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Balklänning

Beställde min balklänning hos missydress. Leveransmässigt stämde det bra, Tog ungefär en månad att få hem min klänning. Jag valde storlek från EU storlekarna, och mätte utifrån beskrivningen. Supernöjd!!

Upplevelsen ägde rum: 14 februari 2017


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

KÖP INTE FRÅN MISSYDRESS

KÖP INTE FRÅN MISSYDRESS! Oseriöst bolag!

Köpte en klänning för ca en månad sedan och fick den levererad två veckor i efterhand. Det visade sig vara väldigt dålig kvalité på klänningen, stank illa, och såg inte alls ut som på bild. När jag kontaktar bolaget för att returnera mitt köp så nekar de mig en retur fastän jag skickat bild och förklarat problemet. De anser istället att jag ska lämna in den på kemtvätt och låta en skräddare sy om den så den passar. Finns dessutom inget telefonnummer på deras hemsida, och går endast att nå dem via deras mejladress.

Tycker inte att fler ska behöva drabbas då det är ett väldigt oseriöst bolag. Rekommenderar starkt att inte köpa av dem!

Upplevelsen ägde rum: 12 september 2017


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jag har inget positivt att säga om vare…

Jag har inget positivt att säga om vare sig företaget eller produkten. Klänningen vi köpte kom senare än utlovat och när den kom var den riktigt illa sydd och dålig kvalite. Sned, asymmetrisk, lösa stenarsom föll av, lösa trådar och saknade det glittret som var på deras bilder. Vi måttbeställde klänningen men den gick inte ens att knäppa vare sig bak eller de axelband som fanns. Vi reklamerade omgående men fick ingen respons. Först efter tre veckor och en rad arga mail kom svar. Företaget efterfrågade på nytt order nummer, bilder, beskrivning osv. Efter en rad mailkonversation så ber de oss sy om klänningen. Det skulle kosta mer än klänningen kostade samt att det enligt skräddare inte ens är möjligt. Klänningen kostade 2000 som vi aldrig kommer få tillbaka för företaget inte vill erkänna felaktigheterna.

Upplevelsen ägde rum: 24 april 2019

Visa omdömen på alla språk (99 omdömen)